Od 1 lipca 2021 r. Wójt Gminy Koszęcin zaprasza mieszkańców Gminy Koszęcin do skorzystania ze wsparcia i obsługi w procesie składania wniosków w ramach Programu „Czyste Powietrze” oraz rozliczania dofinansowania w gminnym punkcie konsultacyjno-informacyjnym w Urzędzie Gminy Koszęcin.
Punkt konsultacyjno-informacyjny czynny w dniach:
poniedziałek 7:30 - 15:30
wtorek 7:30 - 17:00
środa 7:30 - 15:30
czwartek 7:30 - 15:30
piątek 7:30 - 14:00
Zachęcamy do zapoznania się z dokumentacją programową dostępną na stronie Portal Beneficjenta (link do strony poniżej) oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Koszęcin: www.koszecin.pl w zakładce MIESZKANIEC -> DOFINANSOWANIE DO WYMIANY C.O. -> CZYSTE POWIETRZE (https://www.koszecin.pl/informacje/czyste-powietrze)
Wymagana dokumentacja obowiązująca dla wniosków złożonych po 01.07.2021 roku: http://www.koszecin.pl/informacje/dokumentacja-01-07
Wymagana dokumentacja obowiązująca dla wniosków złożonych od 25.01.2022 roku: http://www.koszecin.pl/informacje/dokumentacja-25-01
Wymagana dokumentacja obowiązująca dla wniosków złożonych od 03.01.2023 roku: https://www.koszecin.pl/informacje/dokumentacja-03-01#gsc.tab=0
Przydatne linki:
- Elektroniczne księgi wieczyste: https://ekw.ms.gov.pl/eukw_ogol/menu.do
- Portal Beneficjenta: https://portal.wfosigw.katowice.pl/strona-glowna-programu
- Kalkulator obliczania grubości izolacji: https://kalkulatorczystepowietrze.kape.gov.pl/
- Kalkulator dotacji: https://www.czystepowietrze.gov.pl/kalkulator-dotacji/
- Pytania i odpowiedzi: Pytania i odpowiedzi – Program Czyste Powietrze
- Obwieszczenie niezbędne do wyliczenia dochodu PIT-28, PIT-16: http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WMP20200000667 (obwieszczenie dotyczy 2021 roku)
- Obwieszczenie Prezesa GUS (dot. ha przeliczeniowych): https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WMP20210000877 (obwieszczenie dotyczy 2021 roku).
- Lista zielonych urządzeń (ZUM): https://lista-zum.ios.edu.pl/